Mps Call For Kremlin-funded Russia Today To Be Taken Off Air

2 months ago
source
MPs said there are question marks over whether Russia Today was a news outlet
Russia Today, known by its initials RT, was founded by Vladimir Putin in 2005
Fears it is less a news outlet and more a 'mouthpiece for an authoritarian state' 

That's the gist of it, read the original article for the full story

DMCA.com Protection Status